Tuesday, January 31, 2012

Satu Jari

Salam,
Selamat petang.
Khadeejah masih tido lagik..
Kay nak hapdet cecepat..Kang dah bangun, Kay tak bulih nak hapdet belog..muahahah
Selain dari angkat tangan, Khadeejah Bella dah pandai keluarkan satu jari (Jari telunjuk..)
Pastu angkat jari telunjuk tu (dah macam 1Malaysia pon ade gak)
Ade sekali tu, dia masukkan jai telunjuk dia kat dalam lobang idong, pastu masok ke molot..
Cepat cepat Kay halang..
Pak Andak bitau, kotor..
Haa..Khadeejah Bella sekarang ni dah pandai meniru. Kalau Kay angkat tangan buat High 5, Khadeejah pun akan angkat tangan High 5..
Kalau Kay tunjuk satu, dia pun ikut satu..
Kalau Kay tepuk tangan, dia pun ikut tepuk tangan..
Kalau Kay jelir lidah, dia pon ikut jelir lidah..
So sekarang ni, Kay tak bulih nak buat tak tentu, sebab dia akan tiru..

Sekian...

No comments:

Post a Comment

Ayshah dah sekolah

Assalamualaikum dan salam sejahtera. Entry kali ini Kay nak kongsikan pasal kerenah Ayshah Bella bila hendak ke sekolah waktu pagi. Untuk ...