Thursday, January 5, 2012

Croissant Butter

Salam..
Entry kali ni pasal roti..
Kay ni bukan nye suke sangat makan roti..
Kalau duduk hotel dulu, kalau sarapan, Kay akan makan nasi lemak, bihun etc..tak pernah la nak hambek roti, butter, fruit cake dan sebagainya...
Tapi disebabkan dah dok luar dari Malaysia..terpaksa la juga makan roti..
Kalau kat Malaysia tu, boleh la beli roti gardenia inti ikan bilis, atau jagung, dan sebagainya..
Haa..kat sini..hambek ko..mana nak dapat...
Roti arab le jawab nyer..
Walid ada beli roti croissant..untuk dijadikan bekal ke opis..beli kat Carrefour Mall of Emirates..10 keping = DHS 18.95
Kay pun try la..
Hurmm..kalau dah takde mende nak makan, roti croissant tu pon sedap..
Eh..tapi memang betul..Sodap...


p/s: Nasib baik ada jual cili padi kat sini..kalau makan nasik, Kay akan ulam kan cili padi dan timun..Kellas ko Maria!!!

Sekian...

No comments:

Post a Comment

Ayshah dah sekolah

Assalamualaikum dan salam sejahtera. Entry kali ini Kay nak kongsikan pasal kerenah Ayshah Bella bila hendak ke sekolah waktu pagi. Untuk ...