Wednesday, January 4, 2012

Garment Steamer

Salam..
Selamat tengahari..
Khadeejah Bella tengah tido kejap..
KAy nak cerite pasal Garment steamer..
Hari tu, pegi beli garment steamer..sebab ada baju Walid yang tak boleh digosok menggunakan seterika biasa..sebab kalau gosok pun, masih ada kedutan kedutan halus..
Jadi kami pun pegi la ke Carrefour, Mall of Emirates..
Jumpa la steamer..ada macam macam jenis dan jenama dan macam macam harga..
Kami pilih yang paling murah, DHS 159..
Balik rumah, try la..
Alhamdulillah..baju dapat di steam dan kedutan kedutan halus pun takde..
Baju jenama Velentino Rudy..(baju hantaran kawen dolu...hikhikhik)..Coat Walid pun bulih pakai steamer..
Baju lain pun dapat di steam..tapi bila guna steamer ni kene berhati hati..sebab bil elektrik akan naik..
Jadi, Kay akan gunakan steamer untuk baju baju yang tertentu..baju yang tak perlu, akan di gosok guna seterika biasa..

Kesimpulannya, ada baju yang hanya boleh guna steamer...ada baju yang tak perlu steamer..Jadi, belilah steamer kalau perlu...hehehhe

Sekian..

No comments:

Post a Comment

Ayshah dah sekolah

Assalamualaikum dan salam sejahtera. Entry kali ini Kay nak kongsikan pasal kerenah Ayshah Bella bila hendak ke sekolah waktu pagi. Untuk ...