Wednesday, January 4, 2012

Supermom

Salam..

Selamat Pagi..sekarang kat DUbai pukul 1030 pagi..
Entry kali ni nak citer pasal Supermom..bukan SUperman ok..
Haa..bilah Khadeejah Bella dah 9 bulan, Kay pun jadi tak tentu arah..
Bukan ape..kalau nak buat keje rumah, tak berapa nak boleh sangat..
Sebab kena perhatikan Khadeejah betul betul..Takut karang terhantuk kat bucu meja, makan tisu, dan sebagainya..
Boleh je nak letak kat kerusi makan atau walker, tapi kejap je,,sebab lepas tu Khadeejah akan jerit jerit..dia suke merayap atas lantai..
Bila khadeejah Bella tido, masa tu la Kay bertukar menjadik Supermom..
  1. Masukkan baju dalam mesin basuh
  2. lipat baju
  3. sidai baju
  4. masak sup untuk makanan Khadeejah Bella
  5. kemas rumah
  6. masak air dan masukkan dalam termos
  7. basuh mainan Khadeejah Bella dengan air panas
  8. basuh botol susu 
  9. dan sebagainya..
Khadeejah Bella dah bangun..tido setengah jam je..adoyaiii

Sekian..

No comments:

Post a Comment

Happy 40th birthday husband!

Assalamualaikum dan salam sejahtera. Apa khabar semua? Harap sihat sihat sahaja.. Entry kali ini Kay nak abadikan serba sedikit sambutan ...