Tuesday, April 10, 2012

Manisan

Salam..
Selamat Malam..
Khadeejah dah selamat diulit mimpi indah..
Jadi,Kay ada la sikit masa untuk mengupdate cerita sikit..
Ni berkenaan dengan apa yang selalu di lakukan oleh orang Arab bila anak sambut hari lahir..
Haa..Mermandangkan Khadeejah Bella dah genap satu tahun, maka Walid pun belikan la coklat untuk diagihkan kepada kawan-kawan di opis..Heheh..bagus juga sebab Kay tak de la pulak sempat nak memasak bagai..Yela..kawan Lau Kong tu berbagai bangsa..Hurm..cuba bayangkan kalau Kay buat Nasi Lemak, tak semua orang boleh makan..Kalau Kay nak buat yang pelbagai, takde masa pulakk (alasan..kalau malas ke dapor tu cakap je lerr...hehhheee..)
Jadi,masa bershopping bebarang dapor pada hujung minggu yang lepas, Lau Kong beli la sikit coklat..

Enjoy the pic!

Sekian..

MaxBar tu cokelat made in Turkey..Harganya dalm Aed 30, KitKat (Jenama Nestle) dan Break (Jenama Tiffany) kedua-dua nya Made in UAE..Habis kesemuanya Lau Kong agih kan pada kengkawan...

No comments:

Post a Comment

Ayshah dah sekolah

Assalamualaikum dan salam sejahtera. Entry kali ini Kay nak kongsikan pasal kerenah Ayshah Bella bila hendak ke sekolah waktu pagi. Untuk ...