Monday, November 6, 2017

Ayshah dah sekolah

Assalamualaikum dan salam sejahtera.
Entry kali ini Kay nak kongsikan pasal kerenah Ayshah Bella bila hendak ke sekolah waktu pagi.
Untuk pengetahuan, Ayshah berumur 4 tahun dan sudah ke tadika.
Sebab Khadeejah ke tadika, dalam maka Kay pun masukkan Ayshah ke sekolah juga. Dengan harapan, bila kakak ke sekolah, dia tidak mencari. Lagipun, aku satu sekolah.
Alhamdulillah dia tiada masalah masa awal awal masuk sekolah.
Maksudnya tidak menangis bila di tinggalkan di sekolah.
Tapi masa pertengahan tahun, dia ada menangis atau tak nak lepaskan Kay bila Kay nak pulang. Mungkin sebab dia tengok kawan kawan dia menangis, itu dia terikut ikut juga.
Lagi satu, bila bangun pagi nak ke sekolah, Kay kejutkan bangun,
Ayshah akan bertanya, nak pergi mana?
Kay jawab lah, nak ke sekolah...
Dia akan cakap.... ' haa?? ke sekolah lagi??? ' hahahah...

Pagi ini, hari Isnin, perlu pakai baju PJ.
Dia nak pakai seluar 2 lapis...
Kay ikut kan sahaja, kay asal dia mahu ke sekolah.

Itu sahaja perkongsian Kay.

Sekian, terima terima kasih.

Kebetulan hari ini hari pertama pelajar menduduki SPM 2017. Semoga semua pelajar beroleh kejayaan.
P/s: Aysha lama lagi nak SPM.. Ada lagi 13 tahun. InshaAllah


No comments:

Post a Comment

Ayshah Bella dan kerja sekolah dan kecederaan di sekolah

Assalamualaikum dan salam sejahtera. Apa khabar semua? harap sihat hendaknya. Sekarang kita di bulan Sya'ban.  Harap dipanjangkan...